Friday, March 19, 2010

I am proud!

Happy weekend all! I plan to do absolutely nothing this weekend. In fact, It's after 4pm and I'm still in my pajamas.

I wanted to introduce to a new Etsy shop I am especially proud of -  Orit Hadad's handmade jewelry shop.

Orit opened her shop after purchasing my Etsy for Hebrew readers - Everything you need to know on opening and maintaining a successful Etsy shop guides pack.  And what a great student she is! Check out her crisp photos and accurate item descriptions. She is already making successful sales, and I am sure she will have great success with her shop. Yay Orit!

Crochet knitting fine silver lava stones necklace

אני שמחה להציג לפניכם את החנות של אורית חדד, תכשיטנית מוכשרת שפתחה את חנותה אחרי שרכשה וקראה את המדריכים העבריים שלי לפתיחת וניהול חנות מוצלחת באטסי. יש כבר כמה וכמה חנויות ישראליות שנפתחו בידי אנשים שקנו את הדריכים שלי, אבל אני חייבת לומר שזו החביבה עליי. צילומי המוצר החדים והבהירים והתאורים המפורטים שלה תרמו ללא ספק לעובדה שכבר עם פתיחת החנות יש לה 2 מכירות.

אם גם אתם רוצים לפתוח חנות למכירת תוצרת ידכם באטסי, אתם מוזמנים לרכוש את המדריכים בחנות שלי או ישירות דרכי. אני מקווה שהם יעזרו לכם כמו שעזרו לאורית! במילותיה שלה:

רציתי להודות לך על המדריכים שקניתי אצלך.
הם היו לי לעזר רב ואני עדיין קוראת בהם מידי פעם.
עיקר העזרה בשבילי היתה בעיקר בפתיחה וזה היה הזרז בשבילי.

No comments: