Saturday, April 18, 2009

בעלת הבית חיה בסרט

טוב, אולי לא חיה בסרט, אבל ללא ספק בבית מלא סרטים.

כאילו לא היה מספיק משבר סידור הסרטים שבו מצאתי את עצמי לפני מספר שבועות, מאז קיבלתי את ארגז הסרטים שבזכותו קמה ריבונזלה, אני לא מוצאת את הידים ואת הרגלים בחדר העבודה שלי. מילא ידים ורגלים, אבל אני לא מצליחה למצוא את הסרטים הנכונים כדי להכין בובות נכונות. מאחר ואני מקצוענית יש סדר מופתי בסרטי החנות, והם אפילו יושבים לבטחה בארון הכחול שם זרוע אדם או כנף יתוש לא תציק להם במנוחתם עד שישלחו לעבוד בארצות נכר. אבל הסרטים שאיתם אני עובדת זרוקים אחד בתוך השני, מקומטים ואומללים בכל מיני שקיות ותיקים ופתרון אין. אין ספק שאני צריכה לתלות אותם, ברורים וחלקים, מול עייני כדי שאוכל לקבל מהם השראה כל פעם שאביט בהם. אבל כל קשר בין חזון זה לבין המציאות, מקרי בהחלט. אמנם קיבלתי מתנה מפורטוגל משהו שנראה כמו וילון אמבטיה שקוף שכולו כיסים בגודל גלויה, שיכול היה להיות אידיאלי למטרה הזאת. אבל הדבר הזה גדול יותר ממני וחדר העבודה שלי ביחד, וכדי לתלות אותו אני אצטרך לשבור את הרצפה ולשלשל אותו לשחר השכן, מה שבטח יגמר בתביעה.

אז בינתים אני אוכלת סרטים קשים, ומקווה ליום שבו אתעורר ואגלה שהגמדים פתרו את הבעיה.

בינתים הוספתי מיני סרטים לריבונזלה, במחירים שקשה למצוא בישראל (לפחות בחנויות שאני מסתובבת בהן). אני ממליצה לעשות קניות מרוכזות בחנות כדי למקסם את התשלום על המשלוחה.

נקודות כתומות - על רקע לבן או צהוב
סט של סרט לבבות וסרט משבצות. אל דאגה, הג'וקים רק מדגמנים

6 comments:

Yael said...

בקשר לווילון, הצעה מהפכנית - למה שלא תגזרי אותו לגודל הרצוי? כלומר כן, חבל להשחית, ובעתיד אולי תרצי להשתמש בו בגודל מלא וכו' וכו', אבל העתיד לא כאן ולא עדיף שבינתיים יהיה לך משהו נוח לשימוש?

Sharona R - שרונה ראובני said...

כן חשבתי על זה, אבל אני מתקשה להתגבר על ה"את תתחרטי על זה" שאני חשה

Valerie's Essentials said...

My fave is the catipillar!!!! Now that is too cute!!!

Sharona R - שרונה ראובני said...

Thank you my dear :o)

Ooty said...

בתור אספנית סרטים כפייתית חחח אני יכולה להבין את הבעיה שלך, אבל שלי נפתרה על ידי רעיון של מרתה סטוארט לפני חדשיים בערך
אני חיייייייבת לחפש לך תמונה של הרעיון ואני מבטיחה לך שזה הכנה קלילה ביותר וסרט מופתי והכי חשוב נוחות מקסימאלית בעבודה עם הסרטים מבלי להזיז אותם כלל =D

Sharona R - שרונה ראובני said...

!!תראי לי תמונה! תראי לי תמונה